Ovanligt tidigt!

vad händer om man bestämmer sig för att gå och lägga sig tidigare än normalt?
jo man vaknar då tidigare än normalt... Jag trodde lixom att jag skulle iallafall
sova tills typ 10 men icke.. Fredde åkte till jobbet nu vid halv 7 och då kunde ja inte
somna om igen och det resulterade i att ja klädde på mig och satte mig här ^^
jag har rätt ont i magen och så..så ja vet inte om jag ska vänta mig någon
sorts magsjuka eller vad.... =/ är juh mindre kul om man säger så...

HAHA på tal om luggen så är den redan uppsatt xD ja sov med håret i en toffs
inatt för att ja på något annorlunda mmöjliga sätt skulle hitta luggen imorse och
ja kan säga att ja har redan satt upp den xD hahahhaa... den hängde juh mitt
framför ögonen vilket var lite sådär halvjobbigt -.- men jag hoppas väl att jag
kommer kunna ha den nersläppt något framöver här hehe

Vad händer idag då? ja det kan man fråga sig ^^ ja har inte så mycket planerat mer
än att ja ska damsuga huset igen, ja ska till kiosken och se om mitt
H&M-paket har kommit (eftersom posten har slarvat bort det -.- )
och sen får man se vad fredagens kväll har att erbjuda =) hehe..
Jag kanske ska passa på att springa lite i detta fina soliga
väder oxå! hehe till skillnad från igår så är det sol och fint väder idag då
det kom snöblandat från himlen igår .... tänka sig så fort det kan vända :) hahah

Nu ska jag ta mig något att äta då magen skriiiker efter mat hehe
men vi hörs senare...
ADJÖKEN!



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0