Mello* ;)

Nu var då andra chansen över och det var faktiskt inte som de stora bolagen och schlagermänniskorna tippade och det är väl alltid lika roligt tycker ja... att man kan överraska och chokera menar jag xD
Hur tippade då jag?
jo jag ville att Sanna och Jimmy skulle gå vidare eftersom deras låtar är fartfyllda och dem sätter sig på
hjärnan direkt och det är låtar som kommer funka även annars tror jag =) men ska ja vara ärlig trodde jag
att Nanne och Sanna skulle gå vidare .... så hälften rätt xD
Hur gick det då?
Det var då Sanna Nilsen och Sonja Alden som gick vidare och det var faktiskt inte helt otänkbart eller fel på
något vis då jag gillar båda låtarna starkt och tjejerna gjorde det lika bra varje gång dem sjöng lixom =)
Sonjas låt är en stark svensk ballad som enligt mig är den bästa balladen i Melodifestivalen i år MEN jag tycker inte att ballader hör hemma i schlager riktigt (a) schlager för mig är lixom ehm ja.. typ Carola
(dvs FARTFYLLDA låtar ^) men vi får se hur det går =)

Sen har vi då Sannas låt som var fatfylld och bra...undrar bara hur den kommer låta på engelska om den vinner.. (vilket ja tror och hoppas att den inte gör (a) ) inge illa mot sanna men jag hejjar på Måns och Cara Mia

* och ja för er som inte vet vad Mello är så är det en förkortning på Melodifestivalen
upphovsmannen till det känner jag tyvärr inte till=D
image8



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0