Madonnas klädkollektion

Imorgon, den 22 mars 07 klockan 10.00 öppnas Madonnas kollektion på HM för
försäljning (a) jag SKA HA hennes solglasögon ...dem har nämligen ett "M" på sidan
och det skriiiiiker juh bara Madde xD så ehm ja... dem ska jag ha (a)
Jag är även sugen på att inhandla en klänning...den är dock lite dyr men en klänning
som jag bara älskar och det känns som once-in-a-lifetime detta så man ska kanske
slå till... jag är även sugen på att ha ett par skor därifrån men 795 kr eller vad dem nu
gick på känns lite overkill för mig just nu (a) hahha

ja ska man tala om ngt annat än mode och mina drömmar så kan jag väl berätta att
pappa fyllde då 50 år idag =D
HURRA HURRA HURRA!!!! *orkar inte hurra 50 ggr som sagt (a) *
han fick lite olika saker....xD men han fick presentkort på dressman får oss kära barn xD
så jag hoppas han köper någe fint där då...(mer än kallingar för jag vill faktiskt SE det han köper (a) )
hahahah om ni fattar

Ja snart läre ja gå och lägga mig om ja ska palla vara uppe tills 9 imorgon (a)

ADJÖKEN!!



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0