Madonnabrillorna..

...är MIINA! *mohaha* nu ska jag glassa omkring i sommar
xD haha lita på det (a)


Ja sen nästa störiga sak då... fick brev från A-kassa idag då och förväntade mig lixom pengar för
två månder och vad fick man ?? :O JO FÖR TVÅ VECKOR BARA :O
*morr* *damp* *utbrott* x100000 lixom har man räkningar på mer än vad man
får in så blir det problem... alla som kan matte kan räkna
ut det lixom...det blir inte plus minus noll direkt xD hahaha
Som tur är har man nära och kära som kan hjälpa till ...i krislägen like THIS...
EVIGT TACKSAM!!!!!!! =D

Snart ska man upp till pappa och hälsa på så man kan åka med honom till Harmånger till banken...
sen ska jag städa lite till och mat ska man väl ta och äta idag oxå =) sen har jag ingen
aning om vad ja ska göra xD Får väl ut och springa lite eller någe sånt... xD haha (dessutom nyttigt ^)
Man kanske ska spöa Kalle på Yatsy? försökte igår och det började bra ..MEN SJÄLVKLART skulle det
krångla och man blev utslängd ur systemet...lixom *morr*
men kankse lika bra för Kalles del...så han inte slapp förlora xD hahahhahaha (eller min (a) )

nu ska jag fortsätta och dona lite....Adjöken så länge =)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0