Körkort

Det vankas körkort för min del....Om ja ska vara ärlig så har det osat
körkort rätt länge och jag kom så långt att ja skrev upp och klarade
det till och med men sen bara *poff* rann det ut i sanden som man
brukar säga...vilket var jävla idiotiskt för ja hade juh
hagt körkort idag om ja hade fortsatt...men men bättre sent än aldrig får ja väl
köra med här xD hahaha.... Iallafall så beställde ja uppskrivning igår =)
When it is ?... Im not gonna tell men ja lär juh berätta sen om ja klarade det :) hahha

Jag och Carro ska ta körtkortet rätt samtidigt... vi ska köra på som fan nu sen ska vi
beställa halkbanan privat och köra ilag :) hahah....

ehm ja... det var väl allt ...

har inte hänt så mkt mer idag för det har vart plaskigt och allt >.< rena skitvädret

Postat av: Sara

ouuh, jag vill oxå ta körkort (a) bara vänta ett par åt först men övningsköra kan man ju, men måste gå kurs -.- intresant va xD hahaha !

2007-03-08 @ 21:42:58
URL: http://klompa.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0