Kärt återseende =)

Igår kväll var jag så sur över att jag inte kom till Enånger så jag hade sån lust att bara vara
hemma och sova hela j*vla kvällen men så blev inte fallet utan vi åkte till Peter en snabbis
i ström och kikade in hur han bodde..rätt fint men inte riktigt min stil ändå (a) kanske är man van att ha större?
haha ja vet inte ja ...Iallafall så åkte vi vidare till Stan och innan det släppte vi av Kalle, Peter och Lillis
i via där det skulle vara någon slagt typ av fest xD hahaha.. Vi åkte vidare då till stan och jag var tvungen
att käka då Fredde lagade mat medan jag sov -.-, vi tankade bilen och så for vi omkring på stan och
kollade läget lite allmänt så där xD hahaha

Efter en timmes resa i stan så hämtade vi upp gänget igen och resan bar nu till harmånger och till Tobbe
som tydligen hade some kind of party ^^, Jag gick in först och typ blev nervös över att det vra så mkt
folk som man troligen inte skulle känna igen men se där xD JAG KÄNDE IGEN ALLA xD hahaha
DESSUTOM såg jag fan en klasskompis som jag inte har sett sen nian... LIXOM HUR KUL VAR INTE DET?!
=D haha... SEBASTIAN....haha fan va roligt... han har blivit så annorlunda på någe sätt... Han pratade mer, han hade annorlunda frilla, fått mörkare röst, hade körkort, DRACK ...haha ja lite annorlunda att se honom där på en
fest hos Tobbe än att se honom plugga vid skolbänken i skolan xD hahahha..
DET var ett kärt återseende måste jag säga....

När jag kom hem satte jag mig vid datan och spelade lite spel på King eftersom jag inte kunde sova och
jag hade lust att spela helt enkelt ^^ Jag spelade till en början själv på någe pusselspel (som jag
för övrigt älskar (a) ) men sen när Kalle loggade in blev det andra bullar xD hahaha...
Vi spelade såklart YATSY och för Kalles tråkiga del VANN JAG =D hahahah
*host*även fast han fick yatsy*host* hhahahaha (a) sry Kalle
sen slutade han prata med mig plötsligt... jag vet inte om det är för att han blev sur eller för
att han däckade xD hahahhaha... svaret kommer väl troligen idag ^^ hahahah

Idag ska man även ha ställt om till sommarid... Ni har väl gjort det??? För er som inte vet det
så ställer man FRAM tiden idag (a)...vilket blir mindre sova inatt men ljusare längre (a) hahah
BRA BRA BRA!!!!


Adjöken



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0