Ghost Rider....

Idag har det hänt mkt vill jag påstå =) Det började med att man vaknade rätt tidigt ändå...typ 8 och var pigg som bara den men man insåg att man hade fått mens ( -.- ) och att slänga sig i sängen igen och sova var ett måste xD men det varade inte länge då syrran och jon kom över vid 10 och då vare väl bara att gå upp och ut med Boyen och hela det köret....
Nästa jobbiga sak var då frukost. Att finna något ätbart i kylskåpet var lika enkelt som för en isbjörn på Hawaii, möjligt men inget aptitligt ^ så hårdmackor och vatten fick slinka ner i min (lilla) mage....och det var väl mättande för stunden men inte så mkt mer ....haha

Sen då vid ungefär 4 kom Fredde hem och då åkte vi direkt in till stan för att inhandla lite aptitligare mat än de dära små hårdmackorna och jag kan väl säga att kylen OCH skafferiet är fullproppat numera MEN jag köpte även en måltidsersättningskur som jag ska börja med imorgon (eller om jag väntar till måndag  hmm...) vilket gör att det kanske inte spelar ngn roll vad som finns i kylen numera xD hahaha
hoppas dock att det funkar ^^

Vad hände mer idag då?..ehm jo Ola hde kommit ut med ett nytt fredagsklipp (eller månadstv) som det numera kallas och där fick man se lite av hans tid i Ungern och det var himla nice måste jag säga... Att man fick höra låten var juh lixom pricken över I:et , grädden på moset...ja ni fattar haha Den var sååå underbar och den passade Ola som handen i handsken ...hoppas bara den kommer med på skivan så man får höra heeela låten men det tror jag nog att den kommer göra ehehe

Man hann inte mer än hen med sakerna och matade kjells hundar ( är hundvakt ) och sen åkte man till stan IGEN xD.... vi var nämligen på bio.. "Ghost Rider"  (eventuell stavfel ^) med Nicolas Cage och den var faktiskt himla bra. Den var extremt snyggt gjord och det komemr troligen en tvåa oxå måste jag meddela...men bedöm själva =)



SEN såg jag oxå på reklamen innan filmen att det ska komma en HOSTEL 2
lixom *aaaaaah* I hate that movie....den får mig att gråta av skräck..men skräckfantast som man är måste man juh nästan se tvåan oxå (a)...NÅGON SOM VILL HÅLLA MIG I HANDEN???? (a)
jag läre juh inte palla att se den själv.... asså det är ÄRLIGT den vidrigaste film jag har sett !!!!!!
men varför plågar man sig själv med detta? sitta i ca 1 ½ timme och lixom vara helt skräckslagen
för att sen återgå till det normala ? finns det ens någe svar? testar man sina gränser?


dagens dricka: Ramlösa

kram och Godnatt // Madde

Postat av: Magdalena

JAG VILL!!!! =o =o Hahaa

2007-03-17 @ 14:51:52


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0