Drömmar och visioner

Sitter här och snackar med Magda om bloggar och att blogga...
det fick mig att tänka på livet xD och
kom fram till att man inte har sånt roligt och glammigt liv
som mankankse önska att man egetnligen hade. Varför får inte jag äta

massor med frukt och champagne till frukost?, åka limousin
till mina äventyr, bli bjuden till fester, ha en egen helikopter som man kan
åka på Olaspelningar med, skriva autografer om vartannat,
vara bästa vän med prinsessan Madeleine?
Är det för att jag bara är lilla Madde? hahaha

Jag får helt enkelt skaffa mig ett glammigare liv ; ) hahah
Man kan juh iallafall börja med en ide och en vision om livet (a)  
image35






                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0