det ena leder till det andra...

Har Man inget att för sig kan man juh alltid städa xD hahaha
Jag skulle juh kolla igenom min garderob efter något att ha på sig tills Stockholm
och så plockade jag upp smutstvätten på golvet vilket ledde till att jag
satte igång en tvättmaskin men mörka kläder och sen när jag gick in till Tv-rummet
för att ta en godis såg ja att blommorna behövde vatten och när jag då gick in i köket
för att hämta vattenkannan såg jag disken som stod där och väntade
så snällt på att plockas undan och in ialla skåp så då vare juh lika bra att göra det (a).
När jag öppnde dörren för att släppa in lite
frisk luft så såg jag att snön faktiskt var helt borta från rabatterna nu..
Vilket då innebäratt jag äntligen kan rensa rabatterna... Och att göra det nu är
extra bra då alla äckligaspindlar och myror inte är framme än.
(dem kommer alltid och stör mig annars
när jag rensar och donar o i rabatterna -.- )

Ja dagens lärdom är då att det kan vara bra att börja att plocka med något då
det snabbt kan leda till att man donar med det andra och som till slut
leder till att man har städat och donat hela huset...
( om det är då städning man gör ^ )
annars så vet man juh att det är lika med nästan allt annat xD hahaha
Asså leder den ena till det andra .....

Ta nu och gör någe nytta ni med : ) hahaha

Puss och kram / M



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0