Dagens...

råkade sno en lista från Magda (a)

Dagens komplimang: hej snygging

Dagens virr: Läste på baksidan på en dvd, lade tillbaka den i hyllan bland de andra och sen när jag
skulle hyra den hittade jag inte den igen xD hahaha

Dagens jobbiga: Göra ordning 2 toast till Fredde när han inte knappt han äta en -.-

Dagens roliga: planerade att jag kankse ska åka till Wille och Anna imorgon =)

Dagens trevliga: fick hem ett paket med kläder som jag beställde för veckor sen

Dagens irriterande: hann inte köpa hårfärg

Dagens ros: Till Fredde som hämtade mina biljetter så jag slapp åka in till stan
för att hämta dem själv (a)

Dagens längtan: Filmstunden som kommer inom kort...eventuellt spöa kalle ikväll på Yatsy xD

Dagens inköp: Biljetter, filmhyrning och en tidning

Dagens Bild:  (man behöver inte alltid vara seriös (a) )




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0