Bortskämd (a)

Ibland är det bra nog skönt att ha en mamma och pappa =) Eller ALLTID missuppfatta mig inte nu...
bor man själv är det lixom skönt att klara sig själv och lixom "slippa" föräldrarna och alla som bor ensam vet va
jag talar om. Det är dock himla nice när dem ställer upp med det ena och det andra trots att man inte är i deras värld
på samma sätt längre ^^ (missuppfatta mig inte här heller )
Mamma ska bjussa på mat nu och Pappa förde över lite stålar hahah...=D
NIIIICE (a)

jag kan ändå inte kalla mig bortskämd i ren allmänhet eftersom jag alltid har fått kämpa för saker och ting
så nu njuter jag av det lilla som erbjuds i stunden =D haha

ja detta var inte alls ett konstigt inlägg 8-)

adjöken!!!



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0