Sen när blev min glädje din rätt?

Sommaren har juh som sagt börjat och lixom när hände det? Man hänger fan inte med i svängarna längre ^^ haha..Hoppas bara att man hinner uppfatta och njuta av sommaren innan den är över haha
sen tycker jag det är sorgligt att man inte får vara glad för vissa saker.. Om jag blir glad av en glasspinne eller en miljon har väl för fan ingen annan med att göra? Om folk ska avgöra vilka saker man ska bli glada av så försvinner väl själva ideen med glädje eller har jag fel?

så nej jag tänker inte sluta bli glad av Ola ; )

Vad ska ni göra idag då? själv ska man träna lite och så kolla på fler avsnitt av Förhäxad...
sen vette 17 va man hittar på : )

Postat av: Magdalena

HAHA ja det kan bli pinsamt, jag får redan nu massa pikar från styvpappa när jag har sovit borta^^ Jag har nada pokerface heller så jag ser nog jäkligt skyldig ut^^

2007-06-12 @ 22:40:16
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0