my dear läsare :)

Hej kära vänner xD haha
hur är läget med er? här är det bara bra kan ja säga
Man vaknade i morse och mådde bra :) men då mådde Fredda mkt sämre så ja.. det verkar som om vi kör en varannan helg- type- of -a- thing xD haha.. så ja.. det säger då att det är min tur nästa helg.. men ja ska nog inte ens dricka då (a) lixom det är så dyyrt att dricka haha.. sen sliter man på stackars kroppen ^^ haha så nja.. det blir nog en paus.. men innebär det då att det är Fredda som blir bakis igen nästa gång för att ja hoppade över "min" eller funkar det inte så? hahaha xD haha.. ett ILANDSPROBLEM ^^

ja vad har ja gjort idag då?
jag har vart hemma.. gosat med kattungarna som för övrigt är 4 veckor gamla nu.. jag tog bort stygnen på katten igår själv och det gick bra (a) måsta bara säga det hahaha xD
ja sen har ja vart ute i det fina vädret och så har ja slappat en massa vid datorn .. rensat lite skit och rensat bland alla bilder.. jag måste verkligen börja ha bättre ordning på saker och ting känner ja (a)hahaha

ja nu ska jag sluta skriva för nu så ni pallar att läsa ^^

CIAOOOOO kära läsare :)

Postat av: Magdalena

Haha värsta gulligt, känns som att läsa ett brev =)

2007-06-04 @ 16:19:25
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Sara

hahaha, madde okej jag ger ner dom var värda vinsten men du vet vad jag tkr (A)(A)(A)(A) xD hahahaha !! värts blogginlägget från dig, så sött skrivet på nått sätt. "hur är läget" "vad har jag gjort idag" :) hihi

2007-06-04 @ 20:03:09
URL: http://Sariiiis.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0