Lista

shit vad jag har saknat listor :O så här kommer en (a)

Klädsel:
Vad har du på dig idag: svarta leggings och ett rött linne med en svart rosett :)
Vad använder du just nu för skor: barfota är jag nu ^^
Favoritfärg på kläder: olika beroende på kläder men svart i allmänt ^^

Senaste person som..

Sov i din säng: Fredde
Du pratade med: Fredde
Du delade en drink med: hahah kan man säga är Kalle och Broberg
Du gick på bio med: shit minns inte (a)
Du gick på stan med: Emelie, Majsan och Karolina
Skällde på dig: minns inte

Senaste:
Låt du hörde: Ola- Natalie
Film du såg: nyaste Beckfilmen
Mat du åt: Tacos
Kram: Jon
Puss: Fredde
Fest: förra helgen på crousing
Känslan: uttråkad
Ilska: ...
Resa: hem från Broberg
Glädje: Ola
Dröm: inatt
Boken du läste: Liza Marklund
Personen du träffade: Fredde
Personen du pratade i telefon med: Alexandra gumman :)
Personen du fick sms av: Syrran
Gången du var utomhus: nyss
Gången du sov: ja inatt ?
Gången hela din familj åt middag tillsammans:`ehm ja.. när ja bodde hemma för typ 7 år sen? (a)
annars med Fredda idag haha

Hårfärg: mörkbrun
Ögonfärg: grön/blåa
Längd: 160 typ (a)
Studerar: icke längre ^^
Favoritklädesplagg: tunika
Har alltid med mig i väskan: Mobil, nyklar, läppglans, plånbok, parfym
Dricker jag läsk dricker jag: loka, ramlösa
Tatueringar, piercings: hål i öronen
På datorns skrivbord har jag en bild av: Boyen
Imorgon kommer jag: festa förhoppningsvis
I sommar kommer jag klä mig i: olika beroende på väder
Jag är född: 1987-01-06
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: ehm räknas top model Tyra? :P
Min all time favourit parfym är: Britney Spears - fantasy
Nu ska jag: försöka bli trött
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Ola och miss Beckham
Senaste blogg jag upptäckt: ehm... min? xD
Höger eller vänsterhänt: höger : )
Favoritgodis: choklad :P
Nåt jag absolut inte äter: lever, ärtsoppa, bruna bönor
Kläder just nu:helst tunikor
Musik just nu:tyst som graven ...annars Ola- Natalie
Va sa du senast: god natt till Fredda
Sommarplaner: jobb på kullen, sola, Ola, bada, träna och ta körkort
Fisk eller badkruka: olika hha
Hur många kuddar: 2 eller 4 beroende på om ja sover ensam eller inte
Tror du på mirakel: ABSOLUT !!!!!
Bio eller promenad: jag kör en vibbe: promenad till bion ;)
Favoritväder: sommar och sol! <3
Det här är jag bra på: lyssna på människor, rita (a)
Morgon eller nattmänniska: nattuggla hehe
Spara eller slösa: båda delarna men lättare för slösa
Vad är viktigast för dig: nära och kära
Hur är din drömkille: snäll, snygg, omtänksam, trogen, humoristisk..mm
Finns det liv på andra planeter: jaoo : )
Är du kittlig: HAHAH testa INTE !!!!!
Snarkar du: vet inte.. gör jag?
Stjärntecken: stenbock :P
rädd för insekter : spindlar !!!
äckligaste djuren : SPINDLAR !!!!
Chips, morötter eller godis: jag har alltid gillat kompromisser : )
Pizza eller hamburgare: helst kebab ;)
Skriver du dagbok: jag kör öppet med bloggandet haha
Stökigt eller välstädat: jag är pedant haha
Gungar du på stolen: näe inte vanligtvis
Skulle du kunna hoppa Bungyjump: haha ja LÄTT !!!
Vilken hand håller du gaffeln i: vänster
Hur många syskon har du: 2, 1 syster och 1 bror.. sen har pappas sambo 2 söner

Postat av: Sara

haha, om du vill veta så häla ola tillbaka! jag gav han en lapp o liksom han hälsa tillbaka till alla eftersom du stog med ^^ tror jag han gjorde iaf, jag hade stått där länge så jag fick panik o var tvungen o gå typ .. anteckna detta xD

2007-06-09 @ 11:37:27
URL: http://Sariiiis.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0