Kattungarnas första måltid

Idag har det vart oliidligt varmt -.- Man palla bara med att ligga i solen typ 1 timme.. annars ligger jag lätt 1 timme på var sida eller ngt hahaha.. xD men ja.. men lite var dag blir nog bra :) hehe
Idag har man även köpt blommor tills imorgon.. ska bli roligt att åka till min kära gamla skola igen. Har inte vart där på ett år nu.. känns konstigt att vara där igen och se andra klasser som går ut lixom.. Jag vill tillbaka (a) hehe

och ja.. till inlägget under.. det var såklart menat alla fans.. att alla fans är underbara xD var lite otydlig där enligt vissa ^^ hahaha

Ja idag skulle då kissekatterna äta lite fast föda för första gången.. Snacka om sött.. tre små nyllen slåss om samma små köttbitar och hannen var på värre än en lejonhane xD haha ni skulle ha sett hahaha. Det var så sött.. och det märktes att dem inte riktigt var vana att äta ur skål för först så käka dem på kanterna *asg* och sen så skulle dem lixom slaffsa i sig allt som fanns i skålen så dem var alldeles sölig.. Bra att mamma katt fanns till hands då hahaha.. : )
lägger in bilder sen när jag har fått hem sladden : )

Postat av: Magdalena

haha ja dom sa ju tyvärr det x Men jag s att om dtehade varit ola så hade jag mejat ne hela skiten, hha! Dom måste vara beredd ifall han skulle komma nångång, haha! Åh thank you =D

2007-06-07 @ 19:22:32
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: annette

haha tack så mycket ;D

2007-06-07 @ 19:34:41
URL: http://nettiiisch.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0