Inte så glassigt


Det sägs att det inte är så glassigt alla gånger att vara kändis... näe precis
att få göra det roligaste man vet, få betalt för det, gå på fester, höra 10000 fans skrika
sitt namn, att hamna på "snyggaste" listor och fri inträde med VIP är juh ioförsig inte så glassigt...
image195
att vara Madde är inte alltid så glassigt heller ska jag
påpeka...Att jobba på ålderdomshem, ha ett helt
hus att sköta, har en bil som ständigt krånglar och
dessutom på det måste torka upp skit hela dagarna då
kattungarna inte går på lådan förrän ja kommer på dem...

så ja.. ni som sitter där hemma och inte har lika jobbigt
som mig.. klaga inte ; )
hahahha xD


försök se ironin i det ^^


fan nu blev jag sugen på glass oxå.....

Postat av: Magdalena

Omg vad gott! Fast jag åt en vanilj idag, skulle gärna sätta tänderna i chokladen, haha!^^

2007-06-11 @ 19:31:05
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0