Helgen del 2

Ja som ni märker blev det ett lååångt inlägg bara efter en halv kväll xD haha
men ja.. roligt hade jag iallafall och skapligt full blev man hehe :) och att ja hade roligt var väl det viktigaste? haha

kom hem vid typ halv 4- 4 och så somnade man direkt.. ja minns inte ens att ja klädde av mig HAHAH xD
men tur att man har vissa saker på rutin så att säga ^^ hahaha ( som andra inte verkar ha *host* malin*host* ...) men så hade man ställt klockan på halv 10 men man råkade visst ställa om den lite (a) och 
vaknade en timme senare.. lite panik blev det kan man säga då man var tvungen att klä på sig och allt PLUS att huvudvärken dunka värre än eko i mitt huvud och ingen alvedon hade man hemma heller men TACK lilla Markus för att du hjälpte en kvinna i nöd (a) *blink blink *

sen for vi iväg en full bil till skogen och tro mig.. jag trodde vi skulle kunna gå på vägen en bit men ICKE.. det var bara att klampa i skogen.. det var bara det att jag hade pisstofflor på mig >.< lixom min dag var juh bara fööör bra.. där gick man typ barfota i skogen med alla j*vla underbara kryp, men världens huvudvärk, lite magont, vätskebrist och allt man tänkte på var att nu är stunden kommen.. nu dör ja av en huggorm xD hbahahaha men jag klarade mig :) och Rallyt var väl bra.. vi satt precis i en 90 graders kurva och ja det gick juh inte sakta och så fick vi se en punktering och en som tappa växellådan och så flög det bildelar lite här och där xD hahaha men ja.. inte det bästa sättet att bota lite bakis kankse?

sen var vi till rammelsand ( eller snubbelgrus...) och grilla lite korv.. var väl okej.. om bara solen hade vart där xD hahaha :)

ja som ni ser.. dagen är inte slut än xD hahah

så vänta en lika lång del till haha



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0