fin? jag?

Nu ha jag äntligen kommit hem från jobbet ( eller jag har vart hemma ett tag men nu skriver jag i lugn och ro (a)...) haha på tal om lugn och ro.. det varade inte länge för just när jag skrev meningen ovanför ringde Fredde hahaha så så länge varade den friden ^^ haha näe men skämt och sido.. Dagens jobb var rätt lugn ändå... men jag blir förbannad på folk som säger åt en fast dem inte vet va dem snackar om.. 
Som idag.. hade jag vart runt och gått med en tant i en halvtimme/ timme och så sätter jag mig ner för att vila då så säger en av personalen till mig..
-" Madde, du kan ta henne och gå omkring lite.. inte bara sitta stilla! " Dåå brann min skalle lite kan ja säga -.- Lixom kom inte och skäll ut en när du inte vet ett skit lixom -.-

Men annars har det flytit på bra.. nästan för lungt.. det blev just lite sånnadära små ledia stunder men ja.. det är inte fel det heller ^^ Så nu har ja då bara imorgon kvar haha xD 07.00- 13.30 men kunde bli lite övertid eftersom det är midsommarfirande.. Men jag hoppas då att jag slipper.. (a) hhaah Vill hem haha

Idag fick jag då även höra att jag var fin :) Det är alltid roligt att höra komplimanger men om man tar till sig dem eller inte var en annan fråga hahah :P men ja..som sagt... ja känner mig inte direkt fin ^^ hahha

nå.. nu ska jag invänta lite systemsprit från Fredda (ska inte dricka nu men inväntar sa ja ^^ )
VAD ska ni göra?





                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0