FALUN och OLA = BÄST

Ja va ska man säga? BÄST BÄST BÄST !!! att ett enda ord kan uttrycka kvällen igår är
helt ofattbart :O Shit så roligt det var.. ja vet inte om jag orkar ta det från början men jag slutade vid 3 så då
skulle vi juh åka på en gång men icke att Fredde var där.. fick ja kila in på jobbet igen för att låna telefon
och ringa hem.. tror ni inte han svarar då:O jag bah *PANIIIIK* ja då fick ja springa till systemet för att köpa
lite gott och bladat till Emelie och sen vare bara att gå för att ta ut pengar och sen rulla tummarna för att
Fredda kunde palla sig in till Stan så fort som möjligt.. Varenda minut som gick var vi juh försenad en aning kan man säga.. -.- Vi skulle dessutom till Edsbyn först för att hämta Helena och ja.. vi visste juh inte hur lång tid det skulle ta.. så ja jag hade lätt panik hela resan xD hahaha.. men vi hann :) vid 7 var vi framme och det var rätt mkt folk framme vid scen men äsch.. vi trängde oss fram (a) ingen sa juh fan till eller gjorde motstånd så ja.. klart som fan man går fram då? (a) hahahha..

iallafall.. Det var juh massa artister före ola... men ola kom näst näst sist (a) han sjöng 3 låtar ( Natalie, My home och Rain ..) mina favoriter :D shit va glad jag var.. Han såg oss där fram.. han log och pekade på oss och vi gjorde miner och pekade tillbaka :D det var ååh så roligt (a) ja sen efter han sagt hejdå vi bah..*paaaang iväg* HAHAHA vi skulle smita bakom scenen och snacka med ola
men det var så många där så vi stack till hotellet istället (a) Det var Park inn och First hotell brevid varann så lixom vi bah.. det måste juh vara ngn av dessa men så kom Anders Johansson i en taxi till Park inn så vi tänkte.. aha Där måste ola oxå bo (a) så ehm ja.. då kom det en bil med en välkänd keps i.. och gissa vart vi sprang xD hahaha
vi sprang till bilen och han bah.. HEEEEJ :) gud vad jag har saknat er..(a) vi bah : nawe (a)
sen pratade vi på om allt möjligt i typ 15 minuter.. tog kort och allt :) shit så roligt det var (a)
ska lägga in bilderna sen men syrran har sladden >.< *damp*

ja sen när han skulle gå.. vi bah fick 100 kramar var typ xD sen när han gick in på hotellrummet han bah.. hejdå.. vinkade och gick baklänges in typ xD hahaha.. han ville verkligen inte gå.. inte vi heller xD hahah
ja sen vare bara att palla sig bort till bilen,....säga hejdå till Stina, Paula, Alexandra, Jennifer och Pernilla..


TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL (a)

Postat av: Jennifer

Tack själv gumman! :D det va verkligen bäst!:D (L)(L)

2007-06-02 @ 14:27:45
URL: http://knasjennifer.blogg.se/
Postat av: victoria

haha ja! men det e typ första gången det händer mejj oxå!
xD hehe ja det förstod jag nästan :)

2007-06-02 @ 17:57:13
URL: http://victoriiaaa.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0