Dessa drömmar..

Jag verkligen hatar att drömma ibland..
som tex inatt drömde jag att jag blev våldtagen av 5 killar... RENA PANIKEN !!!!
och ändå är det nog inte alls likadant mot va dem som verkligen går igenom det
känner och tänker.. plus att jag faktiskt slipper konsekvenserna när ja vaknat..

men ändå.. det kändes så verkligt :/ hua.. ja ryser bara jag tänker på det....

på tal om drömmar..

vore det inte lite underbart med massor med pengar nu ? :) så man kan åka utomlands
jag som äntligen har matchat en fin outfit så kan man inte gå ut i den för då fryser man ihjäl
och blir blöt då det spöregnar  >.<

haha xD men man ska väl inte klaga gissar ja (a) hahaha

VA SKA NI GÖRA IDAG??? :)

Postat av: erica

Jag har också drömt att jag blivit våldtagen, eller ja .. våldtäktförsök .. det var lixom påväg, sen vaknade jag. Jag skrek men det kom inget ljud. Usch jag minns verkligen så jag fattar vad du menar med att det känns så verkligt! tur att det bara var en dröm då :)

2007-06-14 @ 17:35:01
URL: http://aspelut.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0