* VARNING * Stay away from me!!!

image224Shit jag vet inte ens vart jag ska börja xD Asså jag vet att jag vart lite föör klagig de senaste dagarna men detta tar faktiskt priiiiset och jag måste beklaga mig idag (a)... Det började då med att kom på imorse att jag inte hade vart till stallet med kladdkakan som dem skulle sälja idag (a) så det var väl inte så bra hehe men det var juh itne så att jag hade tid imorse precis -.- Sen kom ja då till jobbet och fick ta tre på blått själv men då när jag var inne hos en tant som den andra saken hände... Vi var klar och det hade gått hur bra som helst och så skulle hon ställa sig upp från den speciella toalettstolen som finns och så kom spärren upp och stolen åkte bak och hon ramlade -.- Som om det inte var bra nog att hon ramlade så åkte "toalettpytsen" ner och allt piss föll ut på golvet !!!! LIXOM VA?????!!! *morr* Det var bara att hämta hjälp för att ta upp henne, byta kläder och torka massa på golvet -.- sen måsta ja byta kläder eftersom dem blev aning blöt *gaaah* När jag blev lagomt skakis efter detta så händer både dittan och dattan efter det oxå.. HELA JÄVLA DAN HAR KRÅNGLAT !!!! Jag hade ont i magen så jag lade mig ett tag, jag lixom kom åt med nageln vid dörrkarmen så nageln bröts upp och på det kom dörren på nageln så jag har S.M.Ä.R.T.A !!! Asså allt är juh bara skrattretande eller hur? (a) Då när jag skulle göra någe ickefarligt så tänkte ja stryka.. ja då bränner jag mig nästan på strykjärnet och sen faller strykbordet ihop -.- HUR OFTA HÄNDER DET ??? Sen nu när vi kom hem skulle jag raka benen.. DÅ SKÄR JAG MIG !!!! lixom jag skär mig aldrig -.-  ja man kan juh fråga vad jag gjort som förtjänat detta -.- för pissig har hela dan vart som sagt -.-

På väg hem så märker jag en spindel som sitter och svajar på mig i bilen... JAG HAAATAR SPINDLAR !!! oh när jag skulle betala med kortet var dem tvungen att dra det flera gånger eftersom det inte registrerades.. asså jag vågar fan inte röra mig.. Lixom detta var bara too much..

Vad ska hända nu? Jag väntar bara på att jag ska få virus på datan , att huset ska brinna eller att jag ska ramla och slå i mig någonstans -.- Visst är det synd om mig? (a) hahahha

Postat av: ronja

hahahahahha xD , sry (a)
jag HATAR oxå spindlar !!!

2007-07-18 @ 18:36:00
Postat av: IZON

MAAAHAHAHA det var långt ifrån bra de där alltså.. :P
Allt jag råkade ut för idag var att det gick två heta brudar på trotoaren vilket ledde till att jag höll på att krocka. Vägen jag åkte på blev tydligen smal 10 m framför mig när jag tittade bort från vägen :D
samtidigt kommer det en bil från andra hållet.. jag svänger upp satan på trotoaren (tur fan att brudarna var längre ner) och kör på som att inget hade hänt :D
OBS vägen blev inte smalare eller ja på två ställen på den vägen är det som "trotoarkanter" som går utåt och tar upp ena körfältet. på min sida var det fritt dvs eg skulle han ha släppt fram mig.. men det var nog jag som körde för fort. I alla fall när mina bromsar knappt fungerar.. :D

2007-07-18 @ 22:28:09
URL: http://izonnet.se
Postat av: Madde

hahahah Jesper lilla då (a)
du måste kolla på VÄGEN och inte brudarna hahahh xD

2007-07-18 @ 23:47:53
URL: http://justmadde.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0