välmarinerad ?

A girl gotta do what a girl gotta do right?
Och nu snackar jag inte män utan nu snackar jag göra sig fin ( utan att lida pin..) Om man har lite tid och mkt att göra måste man ta till alla tillåtna medel (a) och för att bli brun (brunare..) på 2 dagar så måste man lixom köra en en så 
kallad intensivkur med BUS..*  Vlket går ut på att toksmörja in sig med BUS 7011 gånger om dagen tills man får en jämn och fin färg (a) Hur det blir på lördag är bara att vänta och se.. Kanske ser jag för välmarinerad ut`? haha
I hope not ^^

Dessutom så anser jag inte att det är fel att "fuska" till sig en bränna (a) Detta ger inge negativa konsekvenser som canser eller hudskador..det skulle vara pengarna som ryker när man inhandlar dem issåfall ^^ Så jag skäms inte att erkänna att jag "fuskar" gör ni?

Om ni undrar vad jag använder för BUSare så ska jag berätta att jag använder dessa:
image218  en ofärgad bodylotion och denna image219 en färgad gel

båda funkar UTMÄRKT bra enligt mig och dem är defenitivt värda att köpa :)

*BUS = Brun Utan Sol

Postat av: Jennifer

Madde, DU FUSKAR!!! hahah näe, jag skoja bara! ;D Själv så har jag aldrig andvänt nåt sånt där, så jag vet inte hur det funkar hahahah xD (a)

2007-07-06 @ 06:15:27
URL: http://knasjennifer.blogg.se
Postat av: Camillaa

hahahaha xD jag fuksar ibland (a) xD Men jag använder Nivea x) , får du typ såna fläckar av dom ?

2007-07-06 @ 16:01:56
URL: http://camillsliv.blogg.se
Postat av: Victoria

haha ja precis!
det var en kompis
till mejj som gick o nynna på
jullåter o jag hade lust o bara slå henne!
haha
f'n sommaren har ju bara börjat lixom!
x)

2007-07-06 @ 17:05:05
URL: http://victoriiaaa.blogg.se/?c=1177889686
Postat av: Victoria

Ja det göt vi!!
:D
ska bli så jädrans kul!!
Jag åker till stockholm redan idag o sover där, sen ska jag se till o vara på Grönan vid 10.30, 11.00 :)
måste ju vara där i tid (a) durå?

2007-07-06 @ 17:06:49
URL: http://victoriiaaa.blogg.se/?c=1177889686


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0