Underbara Boyen


image225
åh jag måste bara berätta om va Boyen gjorde idag som gjorde mig sååå glad och insåg att Boyen förstår mer än vad man anar :) Iallafall ...

jag satt vid tvn och kollade på förhäxad och blödig som man är började man gråta någon tår över ett avsnitt och Boyen ( som låg bakom soffan...) klev fram och tittade på mig fundersamt och lixom hoppade upp och satte sig brevid mig i soffan och slickade bort tårarna från ansiktet... VÄRSTA SÖTT ATT HAN TRÖSTADE MIG !!!! :)
sen låg han där med mig tills jag sa att det var bra igen och kramade om han lite extra hehe :)

Min underbara Boyen :)


Postat av: Camilla

Supersöt hund :-d Ha en skön löördag!

2007-07-21 @ 11:12:53
URL: http://ce.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0