Stadfesten

hejsan svejsan.. Jag vet att jag har vart seg med både uppdatering och annat men det blir lätt så när man har mkt annat att göra (a) hehe.. Igår var jag iallafall på Stadtfesten i Hudiksvall och ja kan säga dig det att jag hade väl kunna vart utan det även iår.. Okej att det var roligt att träffa massa kända ansikten och att det var roligt att festa igen men det var då dock inte så mkt att hurra för där inne på området och det var då inte så mkt att hurra över för priset.. Lixom betalade 250 kronor för att se enbart smalare än thord och vandra runt lite på området.. nja nja säger jag.. Aldrig igen(a)

Att dessutom känna sig lite bakis idag är väl något som jag borde ha förstått att det skulle komma.. käkade inte alls någe bra igår och så massa dricka på det.. blir bara en sak juh hehe.. men men man ska juh göra misstag för att lära sig (a) Tycker dock att ja vart med om detta förr 8-) haha

Vad har ni gjort i helgen då?
kramisar på er

Postat av: Magdalena

Mäh, hade dom inte slutat med stadsfesten för ett par år sen, eller är jag helt bakom flötet?^^ Jag har jobbat hela helgen, väldigt rogivande^^ haha!

2007-07-29 @ 22:18:21
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0