sommarvärme = jobbigt

Iallafall när det blir sån här hetta -.- jag pallar verkligen inte med att leva då xD ahahhaha och nej jag ska
aldrig klaga på solen jag vet (a) men det blir lätt så när det är varmt överallt lixom -.- (a) hahha
Idag funkade det asbra på jobbet :) Jobbade med den där killen idag (a) och gosh var han fiin (a) hahah :)
Det var liiite jobbigt att jobba med honom då.. lixom man kom lätt ur fokus -.- hahah xD  hur go som helst
var han oxå haha mycket trevlig prick :) haha

Det var dock ganska jobbigt eftersom man bara var 5 pers och det var varmt och vi blev lixom sena..
Ingen rast idag hellre och imorgon tvivlar jag på att det blir någon -.- men men pengarna rullar in
istället mohaha xD

När jag satt på busshållsplatsen och fördrev tiden kom jag och tänka på en sak.. Lixom VARFÖR måste 
alla killar  styla? Lixom dem trycker extra på gasen förbi tjejerna eller dem tutar och har sig när 
dem åker förbi ett gäng.. Är detta  något syndrom som lixom kommer som ett extra bagage med 
killar eller är det bara någe annat?
Det kan väl ändå inte bara vara jag som märker detta hahahha  

Postat av: Magdalena

Hahhaa "lätt ur fokus", vad gulligt xD

2007-07-19 @ 16:11:04
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0