sommarkrysset

obs obs obs !
detta kan bli ett låååångt inlägg (a) mkt att prata om (a) men jag ska försöka få den kort (a) hahah

det började med att det krånglade lite med resan ner och allt eftersom jag och Fredde bråkade rätt allvarligt och sådära men det ordnade sig (som tur var ) och han körde tillochmed mig till Bollnäs mitt i natten så min klocka ringde typ 02.45 och då var det en rätt trött Madde som steg upp för jag hade problem med att somna så jag sov lite och sen dessutom gå upp tidigt -.- men det gick juh haha.. som sagt upp då vid 3 och käka lite 
frulle sen bär det av till Bollnäs för att stiga på tåget som gick då ner till huvudstaden Stockholm :) Helena mötte mig där och vi fick vänta lite extra eftersom det var försenat haha .. vid 5 kom då tåget och jag satte mig där ensam vid fönstret eftersom Helena hade en anna vagn -.- liiiite tråkigt men med lite mp3 musik och en bok så gick det fort ändå hehe.. :) väl framme i Stockhom så skyndade vi oss in till pressbyrån för att köpa lite dricka, ngt att äta och fixa biljetter och sånt :P sen bar det av till Grönan och flickorna som väntade där :)

sjuuukt roligt att träffa alla igen och ändå var det inte alla som var där när vi kom (a) utan flera skulle komma senare på dagen /kvällen hehe

Jag ska försöka göra detta kortfattat asså men så mkt man vill ha med (a) hahah xD men iallafall så köade vi till halv 11 drygt då dem öppnade grönan och då blev vi insläppta men bara till själva trappan innan området -.- där öppnade dem vid 11 så den halvtimmen kändes lååååång -.- men de gick men du.. när dem öppnade repet var det bra nog inte alls roligt.. ALLA SPRANG SAMTIDIGT och det var som om "den som kommer sist kommer dö" shit va alla sprang.. och halt var det och alla ville ha samma platser... xD Vi hamnade lååångt bak ( rad 8) eftersom dem hade 5 VIP platser.. men det fixade vi fram till rad 5 sen (a) 
eller om det var rad 6.. jag minns inte riktigt så vi ska väl inte klaga (a)

det var en lååååång och blöt dag -.- det regnade heeela dagen till och från... man var blöt och kall.. på det skulle man synas i tv och sedan träffa ola
under signeringen xD haha men det gick.. alla var juh likadan så äsch hahaha

signeringskön var lång, ja gav ola rätt mkt jobb xD hahah men inte klagade väl jag när jag stod där läänge (a) hhahaha xD så ehm ja... sötnosen där haah

sen sa jag och helena hejdå till alla utom ronja och jessica som följde med till centralen :) där sa ja då hejdå till min favorit : ( *snyft snyft* men vi ses väl snart igen Ronja hoppas jag (a) hehe
sen åkte då jag och Helena hem till hennes moster och sooooooooov (a)

upp 7 för att åka hem och vid 2 ungefär var jag hemma igen.. behöver jag tillägga att jag är trött? (a)

Postat av: Linnea

Åh :) jag såg på tv. men jag såg aldrig dig:( Men ola var hur fantastisk som helst, även om hans röst inte var den kryaste så styrde han upp det skit bra!

2007-07-09 @ 03:34:56
URL: http://www.linnealundstroem.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0