otur eller bara ren slump?

Var det verkligen bara för att det var fredagen den 13:e som det krånglade idag eller var det på grund av ren händelse? Det började som sagt med att Fredde inte körde mig så jag fick ta bussen in till jobbet och kom en halvtimme sent ca.. inte för att det gjorde dem något men iallafall.. principen lixom -.-
Sen när man var där var det rätt jobbigt hela dan eftersom vi bara var 3 i personalen och det är ca 25 som bor där så det blir rätt många per skalle om man säger så (a) haha... Men ja.. det hände lite för mkt för att vara en vanlig dag så att säga ^^ plus att man ska palla sig upp imorgon vid 6 *gaaah* men det är dubbelt så bra betalt imorgon så jag håller ut (a) hahah

Nu ska jag sooova (a) så hörs vi imorgon.. ska försöka hinna blogga av mig en snabbis innan jag åker på fest (a) Vet inte ens om jag pallar att festa eftersom jag ska upp söndag morgon vid 7 men men klarade jag av att vara i skolan till 8 efter Tranan på onsdagarna så klarar jag nog detta på söndag med .. lixom en timme 
tidigare tror jag inte är till någe problem hahah :)

Natti natti på er :)
kraaaamis



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0