Ottan

Jag gillar att beklaga mig ^^ vem gör inte det lixom xD ahahha
Iallafall är jag sjukt trött för jag har svårt att sova nu för tiden. Jag vet inte vad som är felet riktigt och nu inatt somnade jag inte förrän vid 2 typ och upp vid 6.. Det är alldeles för få timmar enligt min matte ^^ Jag mår inte riktigt bra heller, jag är yr och mår illa men men jag är inte säker på om det finns vikarier för mig om jag är hemma idag så jag åker väl in och ser hur länge jag orkar med -.-

annars fyller Fredde år idag oxå :) GRATTIS GRATTIS DARLING :) Idag blir han 23 år gammal och efter jobbet då blir det tårta och tårta och lite mer tårta haha :)

Nu måste jag pallra mig iväg men vi hörs senare gott folk :) Om jag är bra vill säga hehe
kraaaam



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0