Madde tjuv har vart i farten

test ja snodde från Lisa *vissla*


(PERSONLIGHET) JAG ÄR:

Blyg: i stort sett JAAAA ! men om jag känner personerna så NEJ xD
Smart: man vill juh inte vara för ego men jag är långt ifrån en blåst bimbo iallafall (a)
Långsam: haha om vi snackar springa så ...
Stressad: Jag blir lätt stressad -.-
Tålmodig: Beror på va det handlar om men jag har kort stubin i allmänhet
Djup: haha ibland ?
Öppen: Jag har lätt att öppna mig för människor jag litar på
Ärlig: Ibland måste alla dra en vit lögn.. men ja jag försöker att alltid vara det :)
Positiv: jag är mer optimist än pessemist =D
Ansvarsfull: Jo ja har väl inget val haha

(VÄNSKAP) JAG HAR:
Svikit en kompis: Tyvärr....
Förlorat en bästa vän: Jaoo
Sovit med en tjejkompis: Absolut, har inte du?
Pussat en av samma kön: jaoo (a)
Slagit en kompis: haha ja :P men inte hårt haha
En kompis som vet allt: Jaoo några få (a)
Berättat hemligheter: Ja det har ja nog gjort (a)


(KÄRLEK) JAG HAR:
Blivit sårad: tell me about it ^^
Haft stadigt förhållande: Ja, några gånger sådär
Krossat någons hjärta: tyvärr...
Gett någon ditt hjärta: Ja
"Playat": Har inte haft tid med det xD ahahaha
Sagt att jag älskar någon och menat det: Yes
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: aldrig
Varit otrogen: nopp

(FAVORITER) FAVORIT:
Låt just nu: Natalie, Cant get over och True beliver
Pryl: datorn, mobilen och läppglanset
Film: finns för många bra för att kunna välja (a)
Bok: deckare och självbiografier
Lärare i skolan: Har gått ut skolan men om jag istället säger jobbkamrat så ITA :)
Plats: borta bra men hemma bäst (a)
Frukt: jordgubbar


(ÖVRIGT) JAG HAR:
Sytt: klart jag har haha
Opererat mig: jaoo hunnit med det med ^^,
Cyklat omkull: säg någon som har klarat sig ifrån det -.-
Sjungit i duschen: Gör jag alltid
Hoppat bungyjump: nej inte än
Fobi för något: Ja spindlar !!!!!!!!!!!
Sett någon dö: nja men sett döa personer
Varit på begravning: tyvärr ja....
Sagt att jag hatar någon: ja, men många gånger utan att mena det

LIVET:
Svart eller vitt: svart :) men även vitt haah
Rött eller blått: rött :) men blått gillar jag oxå (a)
Skriva eller tala: beror oxå på menn jag gillar att skriva haha
Vatten eller coca cola: Cola
Nagelbitare: icke
Mobil eller mp3: mobil
Snygg eller charmig: Ja VAD är jag? (a)
Lösgodis eller choklad: choklad
Frukt eller grönsak: Frukt
Film eller serie: ehm film så länge det inte är mot förhäxad ^^,
Festa eller softa: beror på humör men oftast festa :)
Sommar eller vinter: celebrite the summer :)
Fredag eller lördag: heeeeela helgen =D
Levande-ljus eller lampa: beror på tillfälle men mysigt med ljus :)
Övervikt eller undernärd: lätt fet -.-

Postat av: Jessika

Hum.. nja. hur gammla är dom? Är du från krokarna eller? :)

2007-07-11 @ 21:32:57
URL: http://jesshikaah.blogg.se
Postat av: sofia

kanske också snor den ;)

2007-07-11 @ 21:42:17
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: Linnea

haha,jag snor denna nu;)

2007-07-12 @ 01:05:11
URL: http://www.linnealundstroem.blogg.se
Postat av: Jessika

Vet inte.. du kanske känner igen det problemet att man inte kan koppla ansikten till namn och tvärtom:) Men chansen finns att vi gick högstadie samtidigt.

2007-07-12 @ 07:18:53
URL: http://jesshikaah.blogg.se
Postat av: Camillaa

haha ja (A) , men madde vi får gå och bada i havet och lägga oss på stranden :O! Då blir vi lätt bruna x)
då kan vi totalt slut användaaa brun utan soool skiten xD hahahaha

2007-07-12 @ 13:39:57
URL: http://camillsliv.blogg.se
Postat av: Jessika

Jo men sandviken är ju så litet och har typ bara två högstadieskolor.. om dom är 86 gick dom i nian när jag gick i sjuan..Kanske känner igen dom om jag ser dom..:) Hur som helst.. känner du till sandviken? mer än att du har vänner här menar ja..

2007-07-12 @ 13:58:13
URL: http://jesshikaah.blogg.se
Postat av: sofie

var med och rösta om godaste sommarglassen på min blogg! ha det bra:)

2007-07-12 @ 15:31:33
URL: http://soffiy.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0