En lång kväll i kort version ^^

Det är konstigt för jämt när jag har något att berätta tar det upp fleeeera hundra rader.. typ som en roman varje gång xD ahahaha..Det är lite jobbigt dels för mig som får skriva allt och sen för er som måste läsa allt.. Så idag tänkte jag köra en kortversion (a) Så får vi se om jag får med allt som hände igår haha

Gjorde sig iordning hemma, åkte till Ante och bytte bil snabbt, trängde in oss i en trång blå Camaro och
åkte in till stan ( har aldrig suttit obekvämare...) åkte lite på stan och det var fullproppat med bilar (kul), försökte svepa groggen så man kunde hoppa ut till Natalie, gick på stan med henne ett tag , träffade massor med pers som man kände igen :) (suuuperkul ), jag och Natalie betalade in oss på August och köpte en cider.. KÖP INTE XIDER STRAWBERRY DESIRE !!!!! den var INTE god -.-, gjorde ett efterlängtat toabesök och tog lååång tid på oss ^^, gick ut och träffade Johan och hans mindre nyktra pappa.. Han sa att vi var fina (kul att höra ) haha, gick ut igen för att träffa på Nettis i bilen, mina fötter värkte, En kille stötte på oss, han fick diss men han var superfin dock, mina fötter värkte igen, killar tittade (smickrande ), vi träffade på Nettis så Natalie for iväg med henne och där stod jag själv ett tag medan fulla killar typ stötte -.- (ser dem inte när en tjej vill vara ensam? ...) Äntligen kom då Fredde så jag åkte med dem ett tag, tankade i bilen för 3:e gången, gick in på August igen själv och träffade massa kändisar, gick ut och träffade annelie , en till kille gjorde ett tappert försök att få 
med mig hem
xD hahaha, jag och annelie GICK till statoil och behöver
ja säga att mina fötter VÄRKTE !!! (a) och sen
åkte jag då hem  med annelie och Fredde och alla de andra...och 
fick sova äntligen vid typ 4 haha

Ni ser juh.. även vid den korta versionen blev det lååångt (a) sorry hahaha

Postat av: Camilla

Hhaha tack för peppningen (a) Spännande att du känner igen mig! Men du bor ju inte i Sthlm så jag kanske påminne om någon väldigt mkt som du känner? :-) Hoppas att du får en superskön söndag! Kram

2007-07-22 @ 13:10:27
URL: http://ce.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0