dagens otippade

image213Dagens otippade måste självklart gå till de tre grävlingarna jag såg på min gräsmatta för ett litet tag sedan (a) Grävlingar är djur som annars är rätt skygga och som man inte ser så ofta och att nu få se 3 stycken i lugn och ro på min gräsmatta hör defenitivt till ovanligheterna (a) hahah

annars idag har jag jobbat ... dem behövde extra personal på jobbet och kvällar ger mer betalt så ja jag jobbade juh då såklart (a) sen då så är kvällar mer lättare att jobba... dem går snabbare och det är lugnare då man bara är 4 personal istället för typ 10 (a) hahaha så man kan jobba lite i sin egen takt hehe

vad har ni själa gjort? :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0