Sundsvallsnatten

Hejsan hoppsan med er!
hoppas det är bra med er. själv är det bra.. en aning trött bara kankse
det kan bero på att man var chaffis i Sundsvall tills 3 på natten och intog position sängsovning
vid klockan 4.. ZzZzZzzzZ var det på en gång kan jag meddela xD haha
Sundsvall city såg precis ut som vanligt fast en aning mer ljust eftersom alla ljus  som fanns i sundvsall
var tända och det är såå vackert att se alla ljus hehe.. (försöker vara poetisk ^^)
Träffade Magdalena igår och dete var alltid lika roligt kan jag säga. Kändes konstigt att vi inte hoppade
av vid busstation bara hehe men det är roligt att träffa henne inte enbart vid Ola tillfällen hehe.
Det är inte heller varje dag som man enbart åker bil när man träffas hahhaa men man ska prova allt har jag hört xD hahaha.. Nu vet jag oxå vart hennes mamma bor och jag kan lova att jag inte allt för ofta kommer åka bil i den där monsterbacken.. shit va ja mådde illa asså. Det är en backe med lutning typ 100 grader xD haha.. den är med andra ord BRANT! Jag skulle inte vilja gå ner i den på vintern i risk för att ramla ner och bryta varenda ben i kroppen och ligga i enbart gips a la' mumie.. jag är smartare än så (a)
För att inte tala om hennes 3 monsterhundar. Nu snackar vi stoora hundra. Deras tassar är väl som Boyens huvud kan man säga och det är lixom inte så liitet xD

vad händer idag då? jo knappt något.. Det är söndag vilket också betyder slappa och slöa och kanske eventuelt en film kommer komma fram i tvrutan senare framot kvällen (eller natten som i låten ^^)
Det brukar bli så om man kollar statestiken ^^ vilken film det blir är alltid dock en överraskning då jag aldrig får välja ... lite jobbigt men dem vill inte kolla på skräckfilmer heller =/ *morr* haha
men men jag kan kolla på dem ensamma hemma sen istället xD

Nu ska man dock avsluta för jobbet som barnvakt kom plötsligt på schemat... hhaa
hur det gick kan jag komma med en uppdatering senare =D

ADJÖKEN !!!


Postat av: Magdalena

Hahahaha x) Det kändes som jag babblade jäkligt mycket där bak i bilen, men det kanske bara kändes så^^
Sen kan jag ju meddela att jag inte heller går i backen på vintern!! Haha!

2007-02-25 @ 18:14:14
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0