A new start

Hejsan Hoppsan =)
att blogga nu för tiden är väldigt populärt och ett roligt sätt att skriva av sig av dagens händelser och tankar man har. Dessutom är det himla roligt och ibland givande att läsa andras bloggar. Jag har juh vart en himla baddare att blogga på exempelvis Lunar men på senare dar har jag blivit sämre och sämre på att blogga där då jag typ aldrig är inne där längre (a) Så sen blev det mycket att jag bloggade på Olas hemsida men där läser juh inte alla mina vänner så det var inte heller så roligt xD
Då hittade jag av en slump hemsidan nogg. ( http://nogg.se/Madeilene ) se där man kunde göra en egen "hemsida" och skriva blogg och allt men på något sätt så vill jag ha en blogg.se som alla andra xD.. dont ask me why ^^
ja med detta vill jag nu önska mig lycka till och hoppas att jag hinner blogga på båda ställena xD

puss och kram med er =)

Postat av: Helena

Jag ser framemot att läsa! Lycka till! Du kommer vara duktigare än mig tror jag xD

2007-02-23 @ 15:42:29


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0