sommarnatten i stugan

Igår bestämde gänget (Tobbe, Annelie, Broberg, Malin, Jonas, Jag och Fredde ) att vi skulle åka ut till
jonas och tobbes stuga i skogen och grilla lite gott, dricka lite gott och sedan sova över där till idag söndag.
Det var himla trevligt måste jag säga och köttet har aldrig smakat så gott som det gjorde igår
(eller så kan det ha att göra med att jag inte hade ätit på heeela dagen lång...) och till det drack
jag lite Ragnar (drinkar) och Lapin Kulta (öl) och lite vin (kiviks varm och kall). Efter ett tag kom även Nilsson, Emelie, Peter, och massa till som 
jag inte orkar rabbla  upp namnen på men som tillförde lika mkt stämning ändå haha :) Vi spelade även"så det kan låta"

jag brukar inte vilja vara med på det men eftersom jag inte behövde nynna eller sjunga så
var jag med då =D Vi vann oxå ska väl kommenteras (a) haha! Efter det ville Tobbe bada och
eftersom han inte ville bada själv ville ja väl vara en bra kompis och ställa upp hehe. Grejen var dock
den att jag inte hade några badkläder
så jag fick låna tobbes shorts och badade utan överdel.. Det funkade lika bra det då det var bäcksvart
och under vattnet hahah (a) Dock hade Peter och dem en lampa som dem försökte se med men jag hade
juh mina tricks som gjorde att dem inte såg ett enda dugg! Diplom till mig =D haha.. Det var himla skönt att bada.. det var typ 20 grader i vattnet vilket var himla nice ; )

Efter det gick vi då in igen och försökte torka.. Fan ta Fredde som tog en liiiten handduk som inte räkte
över hela mig xD Eller ja.. det täckte inte allt om man säger så -.- men än en gång vare tur att det var
mörkt så ingen såg ngt haha ! Sedan var klockan 2 och det var dax att sova kände vi.. Det var asskönt
att sova på två madrasser.. dock var det himla varmt att sova 7 pers i en liten stuga som redan var
varm efter brasan vi gjorde när vi kom dit :P men haha det funkade tydligen ändå hehe :)

Postat av: emmy

det verka ha vart en himla mysig natt ;)
sånna ska man ha varje dag !
gillar din blogg , kolla in på min ;D
*kram*

2007-08-12 @ 17:41:33
URL: http://minkrypinask.blogg.se
Postat av: Magdalena

Haha omg hör jag talas om skinny dipping? JAG VILL OCKSÅ!^^ det är bara i hånick jag gör sånt, hahaha!

2007-08-13 @ 21:02:08
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0