lägenhet

Ja eftersom jag ska flytta till ett eget place så måste jag juh leta massa lägenheter. Det var dock lättare sagt än gjort eftersom jag inte hittar någon HAH! Antingen måste jag stå på en lista i 100 år eller så är dem upptagna -.- Vadå typiskt? ja nu har jag iallafall fått in en halv fot (eller en tå...) hos en privatperson som har lägenheter i stan som kankse kan hyra ut till mig.. skulle ringa på fredag (a) HOPPS PÅ DET BÄSTA !!! haha.. sen finns det några personer till som jag ska ringa till imorgon men jag känner paniken krypa upp i ryggen på mig.. lixom jag ska vara ute nästa fredag. Just nu står jag på plats noll och stampar haha.. sen ska man lixom kunna flytta på någe sätt, man ska packa allt här, dela upp alla saker -.- Men men det känns bra att vi hjälps åt med det iallafall.. Fredde dock hade tur. Han har redan hittat en i edsäter.. haha men men alla kan inte ha tur right? hahaha

någon som har någe att låna ut? (a) hahaha

Postat av: Linnea

lycka till, gumman. Du hittar snart en lägenhet. du är så snygg så de är bara att charma säljaren ;)

2007-08-22 @ 21:28:16
URL: http://linnealundstroem.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0