korta inlägg?

Korta inläg.. vad är det? HAHA Jag har alltid förmågan att skriva superduper långa inlägg istället för att skriva flera små per dag råkar det bli ett långt.. antar att alla inte pallar läsa allt (a) Idag har jag packat heeela dagen.. Har hjälpt Fredde in med saker i hans lägenhet och sen har jag packat massa till min lägenhet och fått upp lite saker (a) Sen nu ikväll har jag packat ca 7 lådor som jag ska ha med mig till lägenheten imorgon medan Fredde jobbar (a) Mamma kommer även på besök och hjälper mig! Ska bli roligt att slippa göra allt själv sen äre juh alltid roligt att träffa mamma för det är juh inte varje dag det händer ^^ hahah. Ja nu ska jag bara packa med mig någon gardin så kan jag hänga upp och göra det fint imorgon :) sen ska jag sova jag med (a) I en 90s säng ikväll :O shit vad ovant haha men det funkar nog (a)

CIAAAAAO på er alla :)

ps. imorgon ska jag fota lägenheten får ni se =) ds



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0