Kontrakt

Hejsan hoppsan! Idag var jag in till stan för att skriva kontraktet och träffa Emelie. Var inne till typ 3 och direkt då gick vi till Domaregatan och fick då igen se lägenheten (a) vilket var bra för jag måsta räkna lite på hur stort det var ^^ hahah så jag vet hur jag ska möblera och vilka möbler jag ska ta med mig hehe :) Iallfall var själva "rummet" 9 steg brett 
och 20 steg långt xD så nu vet jag att jag får plats med en soffa på bredden hehe! Efter att jag skrivit på och allt gick jag och Emelie och mötte Madde så gick vi då ner på stan ett tag. Hann inte göra så mkt eftersom jag skulle med 16.25 bussen. Väl hemma måste jag ta tag i adressändring, betala hyra och kopiera massa papper som jag ska skicka vidare och dona. Jag är fortfarande stressad över att jag inte har börjat packa än och vi ska vara ute på söndag :) Men när man väl börjar hinner man väl med rätt mkt hehe

Jag tror jag hinner :)

Postat av: Magdalena

Jag glömde svara på frågan om jag satte i dom själv haha, ja dte gjorde jag^^ tror inte pappa är så haj på sånt, haha!
Klart du kommer hinna med flytten, det här är ju spännande! Sen kanske dom inte blir jättearga om ni skulle bli en dag sen? I så fall kommer jag ner så får dom se på andra bullar x) haha

2007-08-30 @ 16:54:34
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0