Helgen

Ja då har helgen passerat igen då och denna helg gick fortare ön alla andra måste jag säga. I fredas hände inte så speciellt mkt.. var över till Jonas och käkade fisk (sill, matjesill och lax ) och massa gott :) Sen när de andra drog på kräftfiske åkte jag hem.. var så trött och sen pallade jag inte att stå där och kika när dem kollade sina burar då och då. Jag spenderar hellre kvällen hemma med Boyen issåfall haha (a). Dock vare nog inte så roligt eftersom Fredde var hemma rätt snabbt igen han med. På lördagen så vare juh dildoparty hos syrran :) och det var himla intressant måste jag säga. Dels för att man inte hade vart på någe sånt och att sitta där med en bunt förväntansfulla tjejer och som dessutom inte alls var generad eller så över det var himla nice. Det blev så mkt lättare att verkligen ha roligt över att snacka sex och så. Anna där var verkligen jätteduktig. Hon pratade bra och förstårligt, var inge generad, och lät oss prova allt som gick att prova så att säga ; ) hahaha..Om ni har möjlighet så gå gärna på ett :) Det är en rolig erfarenhet.. och nej jag tänker inte säga vad jag handlade ; ) hahahha
Efter partyt åkte jag iallafall jag, Emma, Lotta, Ewe och Annelie hem. Emma, jag och Lotta skulle nämligen på krogen efteråt och Jag följde med Emma hem slapp hon dricka ensam hemma lixom haha. Det var aslänge sen jag var med  Emma nu så det var roligt :) Vi drack på i raketfart och vi hade rätt roligt där en timme eller hur länge vi nu var där.. hehe.. Sen åkte vi då till stan med även Lotta i bilen hehe. Vi skulle då på stadt och innan vi gick in kom det ca 5 estländare fram till oss och började ragga.. skitkul att prata engelska på fyllan haha.. NU SKULLE DU HÖRT MIG ANNA-KARIN hahaha xD då skulle det blivit mvg direkt hahah xD
Jag sov i stan dock men det gick lika bra det (a) hehe..

Söndag vare då i ordningen och jag skulle juh egentligen jobba dag här men fick ändrat till kvällen eftersom Carola ville byta (TACK !!! ) säger jag eftersom jag hellre ville jobba kväll (a) Gick iallafall till jobbet och när jag skulle gå in kom jag på att jag hade visst glömt nycklen hemma så jag kunde juh fan inte byta om -.- men som tur var kunde jag låna Marias kläder då hon hade mer i skåpet (a) TACK MARIA !!! haha.. : ) Att springa runt i en tunika som dessutom luktar fest skulle inte vara så roligt (a) hahah.. Jobbade bara vikarier igår.. Var lite skönt eftersom vi alla som jobbade igår (Maria, Carro och Linus ) är i samma ålder (a) och det blev lite mer avslappnadnde då haha. Dock vare rätt lungt igår så det gjorde inget. Dock hade vi inte tid med någe rast trots det lixom.. suck -.- VAD ÄR RAST??? haha

Ja efter jobbet hade då Linus och Carro lust att ta en liten öl på skutan och vad är jag för kompis att säga nej till det? så öl på skutan det blev :P Gott faktiskt att dricka lite gott efter mkt jobb (a) haha och mkt trevligt vare att sitta och snacka utanför jobbet för en gångs skull hehe :) Vi satt där tills 12 ungefär då Emma kom och hämtade oss.. TACK EMMA snäll du (a) hehe
Vi planerade även att göra om det på onsdag :) ska bli roligt hehe




Postat av: Magdalena

Omg, du kanske har blivit synsk :O Du får gärna berätta när jag kommer träffa Mr right^^ haha!

2007-08-20 @ 19:24:03
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Magdalena

haha förresten madde, jag vill veta vad du köpte xD Måste ju få tips innan fredag, hahaha!

2007-08-20 @ 20:23:02
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Magdalena

hhaaha en sån tänkte jag också på, så den matchar min lilla kanin xD fast jag måste erkänna att såna saker inte blir använda hos mig^^ min kroppschoklad ligger fortfarande i förpackningen! haha

2007-08-20 @ 22:39:31
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0