GULD

Olas singel "Natalie" har sålt guuuuuld :) yihooooo eller nå haha! Det var på tiden den killen sålde lite guld ! SÅ som vi har kämpat med Rain, Brothers och skivan Given to fly så det känns verkligen skitbra att han fick guld på denna :) Bådar gott för skivan som jag hoppas det går lika bra för :) Han är verkligen värd det.. såååå som han har kämpat :)



Annars vare lungt idag på jobbet.. Eller det var det väl inte för det var jobb heeela tiden men det var lungt med pensionärerna. Vi grillade idag så det var mkt att göra med det! Direkt efter fikat vid 10 satte vi igång att duka och grilla för det var lunch då lite tidigare idag, nämligen vid 12. Och ja de var inte liiite lite att göra med det .. Det skulle juh inte bara ut mat till alla utan vi skulle diska allt själva i vårat kök (annars gör stora köket det ) och det bara svämmade över med disk så tur att jag slutade 2 (a) hahah :)
Imorgon blir det lite jobb med.. Tog på mig extra för Linda är sjuk så då hoppade jag in.. Ångrar det nu om ja ska vara ärlig men det går väl bra imorgon när man väl är uppe och allt är lungt haha :) Det är juh extra pengar och jag har inte råd att säga nej till det heller haha.. Så det är bara att hålla ut haha :P

Nu ska jag försöka sova.. ska juh som sagt vara på jobbet 7 imorgon -.-' så natti natti på er

ps.. kolla in min bilddagbok och KOMMENTERA (a) ds

Postat av: Magdalena

HAHA till mitt nya husdjur xD hahaha^^

2007-08-09 @ 23:37:41
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Linnea

Ja, nästan platina juu!!

2007-08-10 @ 16:09:19
URL: http://Linnealundstroem.blogg.se
Postat av: Magdalena

HAHAHAHAHA kelman, haha jag avlider xD Det var en ganska bra namn faktiskt, jag ska fundera på saken^^

2007-08-10 @ 19:13:13
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Sara

GULDGULDGULDGULD :D :D

2007-08-12 @ 23:16:07
URL: http://Sariiiis.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0