världens längsta lista?


Klädsel
Vad har du på dig idag: blir väl jeans och ngn tröjja =) (sitter i pyamas än xD )
Vad använder du just nu för skor: olika beroende på tillfälle
Favoritfärg på kläder: svart, vitt, rött..det mesta

Senaste person som..
Sov i din säng:jag ? xD
Du pratade med: Munktell
Du delade en drink med: mig
Du gick på bio med: Fredde och Chrille ( ghost rider )
Du gick på stan med: Pernilla, Alexandra, Jennifer, Moa, Helena, Magda, Lisa och Jessica ( i sthlm )
Skällde på dig: så länge sen att ja inte minns xD

Senaste
Låt du hörde: Rain - Ola
Film du såg: Säg att du älskar mig
Mat du åt: 'Kebabtallrik
Kram: Magdalena
Puss: Fredde
Fest: länge sen....(a)
Känslan: lycklig
Ilska: när folk förstör.....
Resa: till sthlm
Glädje: ja i torsdags var maxet..men man är glad även idag xD
Dröm: inatt drömde jag att jag satt på msn tex xD
Boken du läste: Magdalena Graaf- det ska bli ett sant nöje att döda dig
Personen du träffade: Fredde
Personen du pratade i telefon med: Fredde
Personen du fick sms av: savic, Alexandra
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig hänt.
Gången du var utomhus: igår.
Gången du sov: för nån timme sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: ett tag sen...

Hårfärg: brunt
Ögonfärg: gröngråa
Längd: 160 typ, askort.
Studerar: inget....söker jobb ; )
Favoritklädesplagg: underkläder
Har alltid med mig i väskan: pengar, mobil, nyklar, läppglans
Dricker jag läsk dricker jag: Loka eller Ramlösa
Tatueringar, piercings: öronen..men snart även en tatuering förhoppningsvis
På datorns skrivbord har jag en bild av: Boyen...
Imorgon kommer jag: slappa...träna....
I sommar kommer jag klä mig i: Kjol, shorts, klänning,bikini
Jag är född: 1987-01-06
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Gabrielle i DS
Min all time favourit parfym är:  Jag har olika, Paris Hilton, Britney spears, Jessica Simpson...
Nu ska jag: snart gå ut och gå å först föna mitt hår
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Ola....(a)
Senaste blogg jag upptäckt: ehm...ingen speciell xD
Höger eller vänsterhänt: Höger
Favoritgodis: choklad!
Nåt jag absolut inte äter: musslor, sniglar, bläckfisk, ärtsoppa, lever, kalvsylta, bruna bönor
Kläder just nu: det som är inne ^
Musik just nu: Justin Timberlake
Va sa du senast: vi hörs sen!
Sommarplaner: sola, träna, bada, shoppa, glassa omkring, festa, ola spelningar
Fisk eller badkruka: så där mittemellan xD
Hur många kuddar: 5 st
Tror du på mirakel: ABSOLUT!!!!!!
Bio eller promenad: beror på vädret, humöret och med vem ;)
Favoritväder: sol å blå himmel!
Det här är jag bra på: teckna, sova
Morgon eller nattmänniska: nattuggla =D
Spara eller slösa: Båda !
Vad är viktigast för dig: kompisar å famijen såklart ?
Hur är din drömkille: Snäll, snygg, trogen, omtänksam, rolig,
Finns det liv på andra planeter: why not?
Är du kittlig: JA som in i heeeelvete! -.-
Snarkar du: nja kankse om jag är riktigt trött (a).. jag pratar dock i sömnen (a)
Stjärntecken: stenbock
Rädd för insekter: Vissa
Äckligaste djuret: SPINDLAR...även om dem inte tillhör djur -.-
Chips, morötter eller godis: godis
Pizza eller hamburgare: hamburgare,
Skriver du dagbok: nej, förutom bloggen!
Stökigt eller välstädat: välstädat
Gungar du på stolen: aah å surrrar xD
Skulle du kunna hoppa Bungyjump: ja lätt!
Vilken hand håller du gaffeln i: vänster
Hur många syskon har du: 1 lillasyster och 1 lillebror



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0