väntans tider...

Min lilla söta katt är med kattungar =) jag blir värsta iiiih (a) Lixom jag älskar barn, kattungar, valpar... ja alla slags bäbisar och när ens egna katt blir mamma igen så känns det så roligt =) jag är lixom mer spänd än henne kan jag tänka mig haha. Hon börjar iallafall bli större och större nu och jag skulle tippa på att det är kankse 3 veckor kvar.. MAX haha.. men jag vet juh inte när hon blev med kattungar så jag ska väl inte säga så mkt om det (a) haha. Bara vänta och se antar jag =)... Hon har iallafall börjat blivit lixom så slapp av sig. Hon orkar inte göra något längre så hon ligger bara och vilar hela tiden. Hon har börjat ligga mycket i min garderob så jag måste omplacera lite där så hon kan få ligga där i lugn och ro sen om det är där hon bestämmer sig för att föda :P

Förra gången födde hon under sängen vilket var helt okej för alla parter men nu har vi juh en av dem kattungarna kvar och jag vet inte om hon gillar att hennes son går och snokar på sina syskon så där de första dagarna så ja vet inte ja... xD jag tror nog lite på min garderob xD hahah...
Den som lever får se...sa en vis person och så sant så sant
image70



klockan börjar bli mycket och att det blev lite sömn inatt börjar märkas....Dels av att mina ögonlock faller djupare och djupare ner men sen att jag svamlar och skriver om de mest ointressanta sakerna som finns xD haha.. jag hoppas dock att ni stannar med mig ändå...lixom you suppose to be trogna läsare (oldd) ehm ja... jag tror det är bäst för alla parter om jag typ slutar skriva nu och går och lägger mig istället haha

men först bara en liiiten kort resume av kvällen...
Åker till jonas ------> dem spelar så det kan låta ----> jag kollar tv ------> vi åker hem

så kul var det xD hahahahaha

NATTI NATTI



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0