Vad säger stjärnorna?

image78

Nyss läste jag mitt horoskop och jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det (a)
" Sitt inte hemma och bara stirra ut i luften.
Du måste gära något själv för att det ska hända något.
Men gör dig inte till för en viss person, var bara dig själv."

Lixom hur ska jag tolka det? xD hahaha... jag älskar verkligen horoskop och läser
dem så fort jag hittar något. Sen tar jag alltid dem med en nypa salt men det är
juh väldigt roligt måste ni juh hålla med om (a)


Läser ni era horoskop? Och tror ni på det?
Har det någon gång stämt in ? :)





Postat av: Sara

hahaha, men de va inte mitt fel (a) trallaala xD

& jag läser ofta mitt horoskop & jag tror faktiskt på det ibland och det stämmer ibland :)

2007-04-17 @ 20:23:17
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Jennifer

jag läser mitt horoskop rätt ofta (a) Ibland vill jag tro på det och ibland inte haha xD (a) Detär ju inte lika bra alla gånger hahah xD Någon gång har det väl stämt in, men jag vet inte hehe (a)

Men som sagt, jag kan hjälpa dig och göra om bloggen nån dag ^^ (L)

2007-04-17 @ 21:07:29
URL: http://knasjennifer.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0