Utmanad

Jag blev visst utmanad av Emma så här kommer den :
1. Ta närmaste bok, slå upp sidan 18, rad 4, vad står det?
anasthetic-bedövningsmedel (engelsk ordbok )
2. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör den vid?
sidan på mitt databord
3. Vad är det senaste du såg på tv?
CSI igår på kanal5
4. Utan att kolla på klockan, hur mycket gissar du på att den är?
01.00 - 01.15 (01.14 var rätt svar )
5. Bortsett från din dator, vad hör du nu?
Tv:n och knappandet från mina fingrar på tagentbordet
6. när var du senast utomhus och vad gjorde du då?
för en halvtimme sen när jag var ute med Boyen
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökning?
Mina kommentarer
8. Vad har du på dig?
Svart linne, svart bh, strumpor, jeans och svarfa trosor
9. Drömde du något inatt?
Ja men jag kommer inte ihåg vad men imorse drömde jag om mina ex.....
10. När skrattade du senast?
ikväll i DRIVOR haha
11. Vad finns på väggarna i rummet du är i nu?
ljusgröna tapeter
12. Har du sett något konstigt på sistonde?
alla bilderna vi gjorde när vi spelade ikväll
13. Vad tycker du egentligen om denna utmaning?
jag älskar listor så det är roligt men jag skrev denna nyss men allt försvann så just nu är den bara jobbig haha
14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Göta kanal 2 i söndags
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Allt som jag drömmer om nu...dvs mycket
16. Försök att berätta något som folk inte vet om dig
Jag kan inte hantera stress. Om jag tex spelar kortspelet "stress" får jag panik och slutar fungera som människa helt enkelt. Jag blir stressad redan innan vi börjar spela. Det är lite jobbigt haha
17. Om du skulle förändra EN sak i världen , utan att ta hänsyn till politik eller skuldkänslor, vad skulle det då bli?
Jag skulle nog radera krig och svält...
18. Tycker du om att dansa?
Det finns en låt av uggla som går " jag dansar aldrig nykter" hahaha
19. George Bush?
vad är det med han?
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
finns många fina namn men skulle kunna tänka mig Jonas och Emma
22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
ABSOLUT
23. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?
Säger som Emma (a) " välkommen till himmelriket"
24. Vilka 4 personer vill du ska göra denna utmaning?
Alexandra, Jennifer, Pernilla och Helena

Postat av: Jennifer

awh tack! (a)

okeeej, haha då ska jag väl ta och göra den där listan hehe ^^

2007-04-21 @ 08:20:21
URL: http://knasjennifer.blogg.se/
Postat av: Helena

Jobbig du är! jag har inte tid för sånt..haha!

2007-04-21 @ 18:06:44


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0