Uppskrivning

image120
Jag har som sagt snart uppskrivning för körkortet och jag hoppas verkligen att det går bra (a) Jag tränar juh på som fan nu och idag har jag gjort 5 tester och har klarat det med STOOOR marginal kan man säga så det känns bra. Men förra gången jag skrev upp ( för 1½ år sedan..) så klarade jag oxå alla tester och prov med stor marginal men när jag väl skrev upp fick jag precis 52... :O lixom paniiik att det ska bli så igen...

Det var juh fan svårt som fan men jag måste även påpeka att jag hade 4 slarvfel.. -.- men men skitsamma.. Bara jag får 52 så är jag glad hahaha... Jag tror dessutom att eftersom jag redan har gjort testet en gågn så borde jag vara mindre nervös över hur det ser ut, hur det går till och allt det eftersom jag redan vet det (a).. DESSUTOM så vet jag på ett ungefär vilka frågor som kommer och jag vet nu att man ska vara beredd på allt xD hahaha

Jag tror på mig själv iallafall...får väl se senare om jag klarade det eller inte :P

Dessutom om jag nu klarar uppskrivningen så kommer jag boka en uppkörning om några månader så jag har tid på mig att fixa det.. Vill lixom ha ett mål att gå efter.. Mycket lättare om man har ett datum att gå efter än att man låter tiden gå igen -.- DET FÅR INTE HÄNDA !!!! (a)

Så håll tummarna för mig nu alla att jag klarar uppskrivningen inom kort (a)



Postat av: Jennifer

JAG HÅLLER TUMMARNA! :D:D:D Jag vet att du kommer klara det! :D (L)

2007-04-23 @ 17:21:35
URL: http://knasjennifer.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag håller oxå tummarna! LYCKA TILL!!!!! :D You can do it ;D haha

2007-04-23 @ 20:32:52
URL: http://pernillaaa.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0