Sura busschaffisar -.-

Vilken morgon.. xD shit..
Jag klev upp 05.15 efter att klockan hade ringt ett tag men jag sov inte alls bra inatt. Tog först ett tag innan jag somnade igår ikväll ( troligen för att jag inte var trött ...) och sen så vaknade jag ett tag innna klockan ringde oxå. Det kan ha att göra med att jag var lite orolig för stallet idag. Lixom jag skulle vara själv och jag visste juh inte om jag skulle hinna och jag hatar att vara själv där.... Det gick delvis bra. Jag hann med 07.50 bussen som jag ville och jag hann juh göra alla sysslor i stallet MEN det skulle fan jävlas lite oxå.

För det första så var inte alla höpåsar packade OCH jag måsta väl då SJÄLVKLART öppna en ny ensilagebal och för alla er som inte vet det så går det inte att öppna med en slö kniv -.- *damp* SEN när jag efter många om och men hade fått upp den j*vla balen så skulle väl nästa sak krångla. Jag hittade nämligen inte Simpsons täcke så det tog juh typ 10 minuter att leta det.... Till slut hittade jag det och skulle släppa ut Simpson i hagen. Ja då drar han så jag tappar han och han springer in i fel hage och vägrar komma.... LIXOM GAAAAAH !!!!!
Jag springer in för att hämta klubbhästarna och släpper ut dem och så tlll slut fick jag in Simpon i rätt hage så då var det bara att springa in och hämta den nya hästen GRY som är Cissis foderhäst så när hon kom ut i hagen brevid Simpson så blev han iallafall lugnare.. *PUST*

Sen var det då bara gå in och mocka alla 4 boxar, fylla vatten, fylla 8 höpåsar, fixa kraftfoder och sopa stallgången...KLAAAAAR!!!!! ja då var det bara att gå upp till ICA för att ta bussen hem... Ja då när jag kom dit var jag juh där före bussen så jag gick omkring och dona på parkeringen
(som för övrigt himla tom) hahah och så kom äntligen bussen MEN nä inte att han stannade där jag stod för att
plocka upp mig e... NÄDÅ han ställde sig på en annan parkering och väntade tills klockan var lixom 07.49 -.-
Då fick jag stiga på... ja när man kommer in och ska ta betalt säger han inte ens hej... LIXOM HALLÅ????!
Kan man inte ens säga hej nu för tiden? -.- Han var skitsur...... Lixom ett leende gör så mkt....


Nu är jag då hemma igen och tänkte bara lyssna klart på Rix när dem avslöjar vilka artister och vart dem ska
vara på Rim-turneen.. HOPPAS OLA SKA MED (a)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0