Sova i bilen vs. Sova i sängen

För alla er som inte vet vad jag gjorde igår ska jag berätta -.-
Jag var då först till Broberg och hälsade på. Där spelade dem då "plump" men jag pallade inte
riktigt med att spela det då..(mycket av att det inte fanns en till stol ..) och det tog väl en timme
Asså jag har aldrig haft så tråkigt i mitt liv. Tänk er själv... sitta på Broberg soffa i köket,
sitta och fläta håret, kolla på dem när dem spelade OCH det värsta av allt :O
LYSSNA PÅ DANSBAND!!!!! :O

Jag är inget fan av dansband direkt så jag leeeeeeed -.- Jag hade lixom kunnat stanna hemma.
Det är det som stör mig liiiite lixom .....
Sen då vid typ 11 så åkte jag och Fredde in till stan eftersom vi skulle köra hem
Kalle vid 2 då efter krogens slut och så där. Då hade jag plötsligt astråkigt igen
då Fredde ville sova.. Lixom jag kan inte sitta och sova !!!! vem kan det???
så jag la mig i baksätet ihopkrupen som en annat jävla ihopskrynklat papper
somnade till slut och när man vaknade då så vare bara att invänta lilla Kalle..


Ja tror ni den lilla skiten skulle hem eller? NÄÄÄÄ då skulle han sova över i stan
ååh den lilla *damp* -.- *morr* *utbrott*
FATTA ATT JA HADE KUNNAT SOVA I MIN SÄNG SEN KLOCKAN 11 !!!!!!!!!!!
då hade jag lust att skjuta lilla kallemannen (a)

ja vid 4 var man hemma då och kunde äntligen somna.. i sin säng
och imorse..( eller ja vid halv 1..) vaknade jag med det tyngsta huvudet ever -.-
Jag tror det var för att jag inte fick sova i min säng direkt xD hahaha
Så Kalle.... Im gonna kill you.... ; )





                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0