Sommarfeelings

Nu har man fått ny design igen..tack vare Jennifer :)
jag blir så less när jag inte kan ändra själv -.- jag håller på att få damp på bloggen allvarligt. Vad är felet lixom? Varför kan inte jag ändra när alla andra kan? *morr* har iallafall skickat ett mejl till "kundtjänst" så får se va dem säger... Hoppas dem fixar till det eller kan se vad som är felet...

Iallafall fick man bra nog sommarkänslor nu när solen lyser och det är varmt. Sen att man fick en grön blogg med massa fina blommor som osar sommar hjälper juh lite det med :)
TACK JENNIFER :D

Vad händer idag då gott folk?

image104 
Jag vill oxå ligga sådär i gräset :)

Postat av: martina

riktigt sommarfräch blev din blogg!=)

2007-04-21 @ 16:20:04
URL: http://rosadamen.blogg.se
Postat av: Jennifer

Varsågod! :D:D Kuuul att du gillar bloggen ^^ (L)

2007-04-22 @ 08:26:11
URL: http://knasjennifer.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0