sängfösare....

...Har aldrig vart något för mig men det är ett roligt ord xD haha..
Nu har det blivit tajm för mig att sova. Är som sagt inte trött men jag
har lovat att släppa ut hästarna i stallet imorgon så jag kommer göra det
och eftersom Fredde jobbar förmiddag kommer jag vara där vid halv 6
snacka om drygt men det funkar väl xD haha... Bussen hem går igen vid
07.50 och jag lovar att jag hinner med den xD haha.. Nog för att det är en
till häst i stallet nu men det känns som om jag hinner med en till på den tiden...

Sen om jag vill rida så kan jag ta 10.45 bussen hem men jag kommer
nog inte orka rida men man vet aldrig. Beror lite på vädret och hur
trött jag är (a) Nu ska jag sluta babbla och lägga mig i sängen xD

NATTI NATTI på er // Madde




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0