Rublik

Nu komer jag här igen då... lite sent men äsch hahah...
Iallafall... imorse var jag då i stallet igen vid typ halv 6 och så åkte jag hem 8 bussen som vanligt. Det är rätt jobbigt att vara uppe den tiden men å andra sidan är det skönare att vara hemma igen vid den tiden alla andra åker till jobb och skola (a) höhö.. Idag på bussen frågade busschaffisen om jag var ungdom. LIXOM HALLÅ!? haha det var lite rolig.. Man är väl ungdom på bussar till typ 25 eller? haha så det var ehm ja.. lite smickrande hahah Okej..inte smickrande att se 5 år äldre ut men att se lite äldre ut är i min ålder smickrande hahah

sen då om jobbet.. lixom jag har ringt, ringt och ringt... inget svar... JA FÅR DAMP !!!!! lixom ska det vara så svårt? ioförsig sa Lena att hon var svår att få tag på men ska man behöva bo i telefonen för det? Jag mejlade henne iallafall så får jag inte tag på henne så har hon iallafall fått ett mejl av mig så jag hoppas hon ser det, läser det OCH SVARAR !!!! (a) hehe

Nu ska jag sätta mig och plugga plugga och åter plugga (a) hahha
wish me luck ^^,

obs... rubliken har inget med inlägget att göra HAHAH

Postat av: maria

ah, dom är riktigt söta. men jag såg dom i verkligheten i helgen, då var dom faktiskt inte lika söta :)

2007-04-24 @ 16:23:30
URL: http://anusvrak.blogg.se
Postat av: Magdalena

Hos oss är man ungdom till året man blir 20 xD Vilket betyder att jag får betala dyrt nu, morr! haha^^

2007-04-24 @ 19:17:52
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0