Påsk



Ja det vankas juh mot Påskens tider nu och Påsk för mig är inge speciellt..
Man får påskägg och man äter lite mat men det är inte så att jag "firar"
Jesus död...(och uppståndelse...tack jennifer xD hahha ) samma med jul... hehe (a)
men det är juh upp till var och en (a) eller hur?! haha

iallafall ska jag se till att inköpa lite godis :P


 image30

Postat av: Jennifer

man firar faktist också Jesus uppståndelse haha xD som om det skulle vara nått mer speciellt hehe :P men iallafall jag firar påsk bara för att få äta godis haha xD (a) (L)

2007-04-02 @ 17:28:44
URL: http://knasjennifer.blogg.se
Postat av: Christina

Så sugen jag blir!!!!!!!!!!!!
Jag har alltid jobbat under påsken så familjen fiara inte heller men godis är alltid gott så det är en bra anledning.

2007-04-02 @ 19:49:33


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0